Bank Spółdzielczy w Jedwabnem

Odnośniki

Aktualności

Nawigacja

Treść strony

Aktualności

Stronicowanie

Zwiększenie bezpieczeństwa podczas logowania do bankowości elektronicznej

2024.11.06

Wakacje kredytowe 2024 r.

2024.08.23

Od dnia 15 maja 2024 roku możesz złożyć wniosek o zawieszenie spłaty kredytu hipotecznego w 2024 roku. Wspieramy kredytobiorców, których raty  znacznie wzrosły. Jeśli taka jest Twoja sytuacja, przeczytaj dokładnie nasz poradnik i poznaj szczegóły.

Transakcje internetowe od 01.07.2023 r.

2023.07.04

 Wyskokość limitów do jakich Bank może nie stosować silnego uwierzytelnienia 3D-Secure:

Pojedyncza transakcja internetowa

100 PLN

Suma transakcji internetowych

400 PLN

Liczba następujących po sobie transakcji internetowych

5

 

 

WIRON - Informacje dla klientów

2023.02.23

W Polsce trwają prace nad nowym wskaźnikiem referencyjnym stopy procentowej. Wskaźnik ten stosowany jest przy wyliczaniu oprocentowania kredytów, a także przy podawaniu kosztów produktów leasingowych, faktoringowych, inwestycyjnych czy ubezpieczeniowych. Oto co już dziś warto wiedzieć na temat nowego wskaźnika o nazwie WIRON.

Aplikacja mobilna "Nasz Bank"

2021.01.29

Bank Spółdzielczy w Jedwabnem udostępnił swoim klientom Aplikację mobilną Nasz Bank.

Aplikacja mobilna umożliwia:

  • przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
  • dostęp do historii operacji
  • prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
  • wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
  • wykonywanie przelew QR
  • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie papierowych list haseł, haseł SMS
  • wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku czy wysłanie e-maila przed zalogowaniem do aplikacji,
  • umożliwia obsługę rachunku (smartKarta) jak również szybką wypłatę w bankomatach banku.

Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.

Zmiany w usłudze 3D Secure

2021.01.21

Uprzejmie informujemy, że od stycznia 2021 roku wchodzi w życie zmiana przepisów prawa,  która wymusza modyfikację  usługi 3D Secure, celem dostosowania do wymogów dotyczących silnego uwierzytelniania transakcji wynikających z Dyrektywy PSD2.

Zmiana będzie polegała na dodaniu, obok dziś funkcjonującego obowiązku podania jednorazowego kodu przesyłanego w formie SMS, drugiego obowiązkowego zabezpieczenia w postaci kodu PIN dedykowanego dla usługi 3D Secure. Zmiana zostanie wdrożona do końca stycznia 2021 r .

Odroczenie spłaty kredytów

2020.04.08

Uprzejmie informujemy, że w związku z pandemią koronawirusa, umożliwiamy rozwiązania powalające odroczyć ratę kredytu lub odnowić okres kredytowania.

Wnioski o zawieszenie terminu spłaty kredytu można składać za pośrednictwem:

  • w placówkach Naszego Banku
  • adresu e-mail: bsjedwabne@naszbank.pl
  • listownie/kurierem na adres: Bank Spółdzielczy w Jedwabnem, ul. Wojska Polskiego 1, 18-420 Jedwabne

Informacja dla Klienta.

2018.12.11

Komunikat w sprawie gier hazardowych organizowanych przez Internet

2017.12.08

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 r.

2017.09.28

Stronicowanie

Bank Spółdzielczy w Jedwabnem

18-420 Jedwabne

ul. Wojska Polskiego 1

Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy KRS

KRS 0000120464

NIP 718 11 03 539 

REGON 000494002

tel. (86) 217-20-23, 217-21-54

fax (86) 217-20-23 wew. 33

e-mail.bsjedwabne@naszbank.pl

bankofon (86) 217-20-32

czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30

 

[obiekt mapy]

następna strona »